Tag: Instagram

Ook ik ben gevallen voor de Instagramtag. Laat vooral de link weten als jullie m ook hebben gedaan:)

Wat is je Instagramgebruikersnaam en waarom?
Mijn gebruikersnaam is miraennen, moet ik écht uitleggen waarom?

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Zeker iedere dag één, soms 2 of meer.

Hoeveel volgers heb je?
1073

Hoeveel mensen volg je?
7000. Dit worden er iedere dag meer, ik vind echt veel te veel accounts leuk. Dan ontvolg ik er weer een paar omdat de foto’s tegenvallen en dan zie ik weer 6 leuke, hopeloos.

Hoeveel foto’s heb je al geplaatst?
268

Hoeveel likes krijg je per dag?
Ongeveer 30.

Wat is je favoriete Instagramfoto?
Welke apps combineer je met Instagram?
Ik heb verschillende bewerkapps gedownload maar nog nooit gebruikt. De laatste tijd hoor ik veel over A Beautifull Mess, die wil ik nog wel even uittesten.

Welke celebrities volg je?
Bar Rafaeli en Doutzen.

Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik gebruik bijna geen hashtags, soms #nofilter of #cat.

Welke dierenaccount volg je?
Heel veel! Ik kan uren kijken naar katten en hondenplaatjes:)

Welke bedrijven volg je?
Forever 21 en M.A.C.

Heb je veel familieleden op Instagram?
Mij zusje, vriend en moeder.

Ik zou het leuk vinden als jullie mij gaan volgen via http://instagram.com/miraennen!
Laat in de reactie jou gebruikersnaamachter en ik neem zeker een kijkje:)



8 comments

  1. Awww die foto van je kat is echt te lief zeg :)! Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, ik vind het heel mooi om zo een groot compliment te kijken 🙂 Ik ga je nu volgen want je blog is echt leuk!
    liefs,
    Femke

  2. Leuk deze tag. Ik wil hem ook graag nog eens doen. Ik blijf het een leuk medium vinden. Ik volg je in ieder geval. Mijn gebruikersnaam is inaflowaroundtheworld x

  3. Leuke tag dit! Wow, 7000! Ik volg er niet eens 300 en toch heb ik niet altijd tijd om alles te bekijken haha…Ik kom vandaag voor het eerst op je blog en hij is echt superleuk!:)

Leave a comment