Getest: Kardashian Beauty Kim’s Kardazzle Face Palette

Wat een naam hè, dat beloofd wel veel natuurlijk!
Al een tijdje keek ik uit naar de make-up collectie van de Kardashians. Stiekem ben ik een klein beetje fan en als één familie weet hoe ze zich moeten opmaken, zijn het de Kardashians wel..

Waar de kleding collectie van familie K. bij zwaar tegenviel (ordinair, vreemde combinaties, lelijk materiaal) keek ik bij de make-up collectie mijn ogen uit. 

Ik koos voor het palette van favorietje Kim, deze had voor mij verreweg de mooiste kleuren.
Bij het openmaken was ik meteen enthousiast, wat een mooi doosje!

Voor bijna €20 heb je 8 kleuren oogschaduw, een blush, bronzer en highlighter.

De bovenste kleuren vielen mij qua pigment tegen, maar nog niet getreurd, deze zijn dan ook voor de basis. 
De onderste 4 kleuren zijn geweldig, veel pigment, mooie glans en gewoon een topkleur!

Ook de bronzer en blusher zijn prima, niet heel bijzonder maar gewoon goed. De highlighter daar in tegen..wauw nieuwe favoriet denk ik!


Ik moet nog wel even oefenen qua Kim-look maar met zo’n palette moet dat wel lukken!

Bij o.a. John Berens kun je dit palet en de rest van de collectie bestellen. Khloe en Kourtney hebben ook een face palette en verder zijn er losse make-upjes:)

Hebben jullie al iets van de Kardashian-collectie?

22 comments

Leave a comment