Getest: Catrice Feather & Pearls + mini winactie


Toen ik de persberichten van deze collectie langs zag komen, was ik in eerste instantie niet enthousiast. Wel leuk, maar niet echt bijzonder dacht ik, tot ik de collectie in de winkel zag.. Toen kon ik het toch niet laten om een paar dingen mee te nemen en die heb ik uiteraard getest.

Voor ik aan mijn review begin wil ik even klagen over het weer. Wat een vreselijk weer om foto’s te maken! Het licht is zo erg dat ik geen fatsoenlijke swatches van de nagellak kon maken en ook de andere foto’s zijn niet naar volle tevredenheid. 
Hebben jullie ook last van het licht met foto’s maken, wat doen jullie hier aan?

Allereerst de Josephine’s Joy Lipstick. 
Geen bijzondere kleur maar wel een hele mooie. Van alle producten die ik getest heb van deze collectie, vind ik deze het fijnst. Hij dekt goed, voelt fijn aan en blijft goed zitten. Mijn ervaring met lipsticks van Catrice dat ze eigenlijk altijd wel prima zijn.

Hier zien jullie de kleur op mijn lippen. Hij is flink dekkend dus de kleur zal niet echt per persoon verschillen.

Hier het Hollywood’s Golden Age palette, zoals meestal ziet het er weer prachtig uit. 
En fijn, een lange applicator er bij!

Swatches. 
Hier werd ik niet blij van. Stiekem had ik dit al een beetje verwacht maar ik had nog hoop. Zoals vaak bij Catrice zijn de donkere kleuren goed gepigmenteerd, maar de lichte daar in tegen.. De drie donkerste tinten blijven erg goed zitten, die moet je er echt met remover afhalen. Ik heb op mijn hand geswatcht zonder primer en de lichte kleuren waren er helaas binnen no-time af.
Wel een mooi pallete om combinaties mee te maken maar niet geschikt voor een lange nacht uit wat mij betreft.

Naast bovenstaande producten heb ik ook 2 nagellakjes gekocht:
– Flapper Style
– Golden Twenties
Dit zijn een zilveren en een gouden lak, die ik jullie helaas niet kon laten zien door het stomme licht. Ik vind de kleuren zelf oké, zilver dekt niet echt goed maar goud wel. Alleen denk ik dat ik ze toch niet echt ga dragen. En wat doen we er dan mee? Juist ja, weg geven. Ze zijn dus beide 1x gebruikt op 1 nagel. 
Mocht je deze lakjes willen winnen, laat dan even een reactie achter waar in je dat aangeeft. 
De enige “eis” is dat je me wel even moet volgen op Bloglovin.
Eén lezeres wint dan beide lakjes. Hopelijk is iemand van jullie er blij mee!

Deze winactie sluit op 13-12-2013 om 20:00 uur.

Welke producten van deze collectie hebben jullie getest?

22 comments

  1. Lekker feestelijke kleurtjes zeg, wel heel jammer dat de lichte kleuren zo slecht dekken! Ik maak mijn foto's vaak op zolder daar hebben we een groot dakraam en daar komt meer licht door heen!
    Ik wil graag mee doen aan de winactie! Ik volg je al een tijdje op bloglovin en heb dit artikel ook geliked.

    Liefs Danielle

  2. Ik kan de lakjes wel goed gebruiken! Bij die zilverkleurige lijkt mij dat je met een andere kleur onderlak wellicht wel een goed resultaat kunt krijgen.

Leave a comment