Getest: BE Creative Lash Me Baby Mascara

Lastig, mascara’s reviewen. Heel veel verder dan fijn of niet fijn kom ik niet echt. Deze mascara vond ik zo ontzettend fijn dat ik m zeker even met jullie wilde delen.
Zoals je kunt zien is deze foto een beetje verpest door Josje, ze vind het ontzettend leuk om voor de lens te springen en voor deze éne keer vond ik dat goed.

Dit is het 2e product van het nieuwe merk BE Creative dat jullie terugvinden op mijn site. Vanaf het begin was ik meteen fan, vandaar dat ik graag de mascara wilde proberen.

Nou hij is dus fijn, dat staat vast. hij klontert niet en is mooi zwart. Ik vind het lastig uit te leggen maar deze mascara voelt licht aan, soms ligt een mascara zo zwaar op je wimpers, dat is hier dus niet het geval.

Ik kan er lang of kort over lullen maar ik vind m gewoon top 🙂

Voor de liefhebbers is deze mascara er ook in het bruin, blauw en zwart waterproof. Alle varianten en natuurlijk nog meer producten van BE Creative vind je bij ICI Paris.

Hebben jullie mijn review van de lippenstift van BE Creative al gezien?
Hebben jullie al producten van BE Creative geprobeerd?

4 comments

  1. Dat kon ik helaas niet fotograferen door het weer deze tijd:( Hij is dun en klontert niet, het ligt er ook wel aan hoe jou wimpers zijn, die van mij zijn heel dik

Leave a comment