Review: Lush Rudolph Facemask



Bij de presentatie van de wintercollectie van Lush viel één product mij meteen op, namelijk dit gezichtsmasker. Ik kan bij Lush altijd verlekkerd kijken naar die fijne, verse maskertjes. Het liefst neem ik ze allemaal mee!
Uiteraard past dat niet helemaal binnen het budget dus was Rudolph deze keer de gelukkige om met mij mee naar huis te mogen.
Lavendel, Aloë Vera, Komkommer en een jellysnoepje voor op je neus, gewoon voor de lol. Die moest ik proberen!

Ik vind het masker zelf niet echt lekker ruiken maar op je huid voelt ie heerlijk. Hij stinkt ook niet, het ruikt meer natuurlijk en gezond, snappen jullie wat ik bedoel? De producten zijn fijn gecombineerd, je ruikt en voelt echt komkommer, de lavendel zie je zelfs zitten en de Aloë Vera is een fijne toevoeging. Qua huidverbetering vind ik dit masker niet geweldig, ik merk eigenlijk niks, maar daar is dit masker ook niet specifiek voor bedoeld. Lush geeft aan dat dit masker een kalmerende werking heeft, speciaal omdat je huid in de winter door de kou sneller geïrriteerd raakt. Het is ook echt een heerlijk rustgevend masker, die je huid lekker zacht maakt.

Zelf heb ik liever een natuurlijk masker met een mindere geur dan een chemisch masker met een lekkere nepgeur. Het voelt zo “gezond” om dit masker op te doen haha.
Ik zou dit masker niet direct opnieuw kopen, niet omdat ik niet tevreden ben maar omdat ik vind dat andere maskers van Lush fijner zijn. Het verschilt natuurlijk ook per huid, mijn huid heeft gewoon wat meer verzorging nodig dan gemiddeld.
Het fijne aan dit masker is dat ook mensen met een gevoelige huid ‘m makkelijk kunnen gebruiken. Het is natuurlijk, kalmerend en irriteert absoluut niet!

Ik ben weer helemaal ontspannen en dat neusje vind iedereen toch leuk?
Dus als je jezelf nog even wilt verwennen voor de feestdagen..op naar Lush!

Wat is jullie favoriete masker van Lush?

6 comments

  1. Deze lijkt me zo super fijn!! 🙂 Ik heb eigenlijk nog nooit een maskertje van Lush gehad, ik heb eigenlijk helemaal niet veel producten van Lush getest, dat ga ik binnenkort maar eens doen!! 🙂 X

Leave a comment