Tag: The Evil Ask

Om een heel klein beetje Halloween te vieren vandaag een speciale Evil tag.
Fijne Halloween allemaal!
Als je zou wegkomen met een moord, zonder enige juridische, sociale of emotionele gevolgen, zou je dan iemand vermoorden?
Ik kan heel boos op iemand zijn maar ik denk niet dat ik ooit iemand zou kunnen vermoorden. Ik voel me al schuldig als ik een torretje dood trap..
Heb je ooit op iemand neergekeken omdat je dacht dat je religieuze opvattingen beter waren?
Ja en nee. Ik ben zelf niet religieus maar ik vind het moeilijk om om te gaan met bepaalde ideen die met bij sommige religies komen kijken. Ik wil graag hun religie respecteren maar sommige denkwijzen vind ik echt nergens op slaan.
Wil je liever alles weten over wat het universum te bieden heeft, maar in ruil daarvoor alle emoties verliezen of blijven zoals je nu bent?
Dan blijf ik graag wie ik nu ben! Ik heb niet echt de behoefte om verder alles te weten te komen.
Als je zou kunnen leven en gezond zijn zonder slapen of eten/drinken, wat zou je dan verbannen uit je leven?
Erge ziektes zoals kanker.
Als je het exacte lijf en de vorm van iemand anders op aarde aan zou kunnen nemen, van wie zou dit dan zijn?
Mag het ook een dier zijn? Ik zou wel een kat willen zijn. Qua mensen blijf ik liever mezelf, als ik iemand anders ben heb ik ook vast genoeg aan te merken op “mijn” uiterlijk.
Zou je liever levend verbranden of doodvriezen?
Doe maar doodvriezen dan, dat lijkt mij minder pijnlijk.
Als je zou kunnen leven en gezond zijn zonder slapen of eten/drinken, wat zou je dan verbannen uit je leven?
Uhm willen mensen dit serieus? Ik hou van eten en slapen.
Als het betekende dat je alle honger, oorlog, ziektes en onverdraagzaamheid in de wereld zou kunnen oplossen, zou je dan voor eeuwig in de hel willen doorbrengen?
Ja hoor, ik denk dat ik het wel uithoudt in de hel haha.

The Beatles of The Rolling Stones?
The Beatles!
Wat is de ergste nachtmerrie die je ooit hebt gehad?
Dat ik opgegeten werd door een haai haha.

Wil je liever 1 jaar lang doorbrengen met je ware liefde om hem/haar daarna nooit meer te zien of de rest van je leven doorbrengen met je nr. 2?
Wow deze is lastig. Mag ik niet na dat jaar naar nummer 2 haha?
Zou je liever straatarm en emotioneel vervuld in het leven staan of rijk zijn en emotioneel ontevreden?
Straatarm.
Wil je liever de enige persoon in de wereld zijn die gedachten kan lezen of wil je dat iedereen in de wereld in staat is om gedachten te lezen, behalve die van jou?
Ik zou als enige gedachten willen lezen, lijkt me zo leuk!

Als iedereen in de wereld maar 1 taal zou kennen, welke taal zou je dan kiezen?
Nederlands haha lekker makkelijk.
Een wereld zonder religie, goed of slecht?
Ik kan dat niet goed of slecht noemen, het zal ongetwijfeld goede en slechte kanten hebben.
Betekent uiterlijk iets voor je? Niet liegen, zou je verliefd kunnen worden op iemand waarvan je dacht dat hij/zij lelijk was?
Uiterlijk betekent zeker iets voor me maar qua mannen val ik ook echt op iemand zijn innerlijk.
Gaan jullie nog iets speciaals doen voor Halloween?

One comment

Leave a comment