Lush Wintercollectie

Afgelopen vrijdag ben ik langs Lush geweest voor de lancering van de wintercollectie. Helaas in kerstsfeer heb ik alle nieuwe producten bekeken, bewonderd en geroken.

Uiteraard heb ik ook wat dingetjes mee naar huis genomen, die ieder apart gereviewd gaan worden.

Zoals altijd is de Wintercollectie weer erg bijzonder. Wat voor mij een heel positief extraatje is, is dat de glitters niet van plastic zijn maar van biologisch afbreekbaar materieel.

Rudolph
Dit is wel een heel leuk limited edition gezichtsmasker. Het bevat kalmerende ingrediënten zoals lavendel, komkommer en aloe vera. Het masker bevat een klein rood neusje die bedoeld is om op je neus te leggen.

Golden Wonder
Deze feestelijke, veganistische Ballistic leg je in het bad, het water zal dan blauw kleuren met een bijzonder extraatje, hier horen jullie meer over in de review! Dit gouden cadeautje ruikt naar cognac, zoete sinaasappel en limoen.
Godiva
Niet van de wintercollectie maar wel iets wat ik al een hele tijd wilde uittesten. 
Dit ronde “zeepje” kun je nat maken en gebruiken als shampoo. Een shampoo bar gaat ongeveer 3 keer zo lang mee als een gewone fles shampoo. Dit naar jasmijn ruikende wondertje is een shampoo en conditioner in één, ik ben zeer benieuwd!

Mint Julips
Ook niet van de wintercollectie maar hier had ik al zo veel over gehoord dat ik m wel móest meenemen! Deze heerlijke lipscrub kun je makkelijk onderweg gebruiken en haalt alle losse velletjes weg. Hij ruikt en smaakt ook nog eens heerlijke naar chocolade en pepermunt.
Van welk product willen jullie als eerste een review zien?

Leave a comment