Getest: Compagnie de Provence Verwenset

Een tijdje geleden was ik via de blog van Tara de gelukkige winnaar van een fijn setje, dit moest natuurlijk getest worden!

Wat is het?
Ik heb een setje gekregen met handcreme, douchgel, bodylotion en een stuk zeep in de geur: “Verveine of Fresh Verbena”. Welke geur? Juist ja; deze geur wordt omschreven als een citrusgeur met houtaccenten.

Compagnie de Provence s een hip merk dat de traditionele Marseille zeep in een nieuw, modern jasje heeft gestoken. Dit setje komt uit de Extra Pur lijn, deze lijn is gemaakt met alleen natuurlijke producten.

Hoe bevalt het?
Mm de geuromschrijving klopt precies, ik kan er niks beters van maken. Het ruikt fris, houtig maar heeft geen overheersende geur. Als je een geparfumeerde douche wilt moet je hier dus niet voor kiezen. Wil je je lekker verzorgen zonder overheersende geur dan is dit setje ideaal. Qua kwaliteit vind ik de producten prima, zeker niet slecht maar ook niet bovenmaats. Wel vind ik het veel prettiger voor mijn huid om natuurlijke producten te gebruiken.
Wat kost het?
€10,90 op www. fonq.nl. Je vind alle producten van dit merk in de categorie “Gezond&Mooi”.

Dankjewel Tara voor dit leuke setje:) Kijken jullie ook even op haar blog?
Hebben jullie wel eens iets van dit merk gebruikt, en wat vinden jullie van natuurlijke producten?

Leave a comment