Getest: Escada Cherry in the Air


Ik koop niet vaak parfum, maar soms heb ik een aanval en dan móet ik er gewoon een kopen. Zo ook deze week, wat resulteerde in de aanschaf van Eau de Toilette Cherry in the Air by Escada. Een zoete, kersige hysterische geur, past wel bij mij toch?


In eerste instantie testte ik deze parfum omdat ik het doosje en de naam zo mooi vond, ja ik ben heel gevoelig voor mooie verpakkingen.

Als je de parfum op spuit is het eerst even wennen aan de geur van hij lijkt echt heel hysterisch. Kan een geur hysterisch zijn? Ja dat kan, ga maar ruiken.


Als je deze geur even op hebt wordt de geur wat milder, wat in dit geval positief is. Het is een erg zoete geur maar, na verloop van tijd wordt ie wat frisser. Ik kan niet zeggen dat ik het nou echt een kersengeur vind, eerder bloemig. Hij blijft lekker lang ruiken en voor de zomer is dit zeker een favorietje! Het is wel een opvallende geur waar je niet om heen kan dus ik kan me voorstellen dat veel mensen voor een wat mildere, frissere geur gaan.

Escada Cherry in the Air is te koop bij o.a. Douglas voor €34,95 voor 30 ml.

Leave a comment