Getest: Clinique A Different Nail Enamel


Zelf ben ik al eeuwen fan van de make-up en verzorgingsproducten van Clinique. Hoe blij was ik dan ook toen ik het bericht kreeg dat ze nu ook nagellak hebben!

Omdat we gemiddeld 200 keer per dag onze ogen aanraken en dit ontstekingen kan veroorzaken als je nagellak op hebt besloot Clinique hier iets voor de te bedenken. Na 6 jaar onderzoek hebben ze een nagellak kunnen produceren die speciale ingrediënten bevat om de huidgevoeligheid rond de ogen minimaal te houden.

 De nagellak belooft mooi te glanzen en je moet m makkelijk streeploos kunnen aanbrengen. Naast heel veel zomerse kleurtjes wordt er ook een base/topcoat in één verkocht.
Alle flesjes kosten €16 per stuk.

Ik heb 1 kleur en de top/basecoat getest.

De kleur die ik heb is alleen online verkrijgbaar en heet Summer in the City

Dit is hoe de kleur aangegeven wordt op de website, ik vind dit niet echt de kleur die ook op je nagels komt. In het echt valt het een stuk minder paars uit en is het bijna neonroze. 


Op de foto’s lijkt het weer een stuk meer oranje. Als je deze nagellak wilt kopen is dus het handigst om de kleur even in de winkel te gaan bekijken.


Wat ik bijzonder vond ik dat het aanbrengen van de basecoat een heel lekker gevoel geeft, een soort koel, zacht gevoel op je nagels.
Ik vind de kleur zelf echt geweldig, hij glanst heel mooi en blijft zeker met de topcat echt een aantal dagen heel goed zitten, ook het aanbrengen gaat makkelijk. In de dagen dat ik de lak op had heb ik schoongemaakt, verhuisd en afgewassen en het is bijna niet beschadigd, top dus.

Ondanks de prijs ben ik heel tevreden over dit product en ik zal in de toekomst zeker nog meer kleurtjes bij mijn collectie voegen.
You go Clinique!

Leave a comment