Getest: Spraytan


Ik ben altijd bezig met lekker bruin worden en blijven. Niet Chersobruin maar gewoon vakantiebruin. Ik bezoek regelmatig de zonnebank en smeer bruiningscremes. Tijd om een keer een spraytan te proberen!
Bij een spraytan wordt je volledig ingespoten met een bruine spray die, als het goed is, voor een egaal en natuurlijk resultaat zorgt.

Samen met een vriendin kwam ik via Vakantieveilingen terecht bij Sunspray Me in Houten.
Omdat we van te voren wisten dat we door een man gesprayd zouden worden en het in een woonwijk bleek te zijn, waren we blij dat we samen waren gegaan. Het viel gelukkig alles mee! We werden netjes ontvangen en kregen  uitleg over hoe het werkte en wat er verwacht werd. We konden kiezen uit verschillende soorten bruin, ik koos voor “een weekje Spanje”. Bij deze salon ben je geheel vrij in hoe je gesprayd wordt; je mag naakt, in ondergoed of ik zwemkleding komen, wat je zelf fijn vind. Ook is er verschillende bescherming te krijgen voor haar, nagels en nazorgproducten.
Mijn vriendinnetje ging eerst, leuk om te zien dat je echt  een laagje ziet verschijnen, je ziet dus meteen resultaat.
Toen was het mijn beurt, 10 minuutjes een koude spray over je lichaam en dan ben je al klaar! 
Ik ben nu net een paar uur terug en het ziet er mooi en egaal uit. Een nadeel is wel dat het nog steeds plakkerig aanvoelt. Mijn vriendin is thuis meteen gaan douchen wat ik zeker afraadt, haar kleur is bijna verdwenen. De kleur blijft ongeveer een week zitten maar met goede verzorgingen kan dit wel 2 weken duren, goed aftersunnen dus!

Ik zou zeker nog een keer gaan spraytannen. Wel moet je goed opletten waar je gaat, sommige sprays zijn erg oranje of de werknemers zijn niet goed opgeleid. Sunspray Me zou ik zeker aanraden!

Leave a comment