Yoghurt Coated Cranberries

Chips, chocola, winegums en lolly’s, allemaal even lekker!
Ik ben een ontzettende vreetzak, gelukkig heb ik geen aanleg om dik te worden maar toch vind ik het fijn of af en toe verantwoord te snoepen.

Bij de Tuinen kocht ik deze cranberry’s met een yoghurtomhulsel, jammie!

Ze bevatten wel nog ruim €400 calorieën per 100g maar er zitten geen kunstmatige smaak of kleurstoffen in en zijn voor een groot deel van natuurlijke ingrediënten gemaakt. Zo zijn de cranberry echt en zitten er geen verzadigde vetten in.

Ik vind deze snoepjes in ieder geval heel erg lekker! Ook fijn is dat ze best wel zoet zijn en je dus niet in één keer het hele zakje leeg eet. 

Tip: Ze hebben ook een abrikozenversie 🙂
Ook verantwoord snoepen? Koop een zakje voor €1,99 bij de Tuinen.


Leave a comment