Drop of health


De hele winter ben ik aan het kwakkelen, constant verkouden en aan het hoesten. Ik kan wel een vitamineboost gebruiken.

Deze week las ik over het Pure Inventions Cranberry Elderberry Shot.
Dit drankje zit vol antioxidanten, vitaminen en mineralen, klinkt goed toch?
Ook als je geen zin hebt in een vies, gezond drankje is dit shot geen probleem, je kunt gewoon een drupje in een glas water, zuivel of thee doen et voila!

Cranberry ondersteunt je nieren, blaas, spijsvertering en gaat veroudering tegen.
Elderberry reinigt je lichaam en versterkt je afweersysteem.

Dit drankje is gemaakt van 100% natuurlijke ingrediënten en bevat geen natuurlijke geur-, kleur- en smaakstoffen.

Goedkoop is dit wondermiddeltje niet, een flesje van 120 ml kost €45.
Zelf gebruik ik vaak cranberrysupplementen van de Tuinen, deze zijn ook prijzig maar wel heel goed. Volgende winter ga ik dit drankje dus zeker proberen.

Verkoopinformatie kun je vinden op www.skinnovators.com

Leave a comment