Getest: Dior eyeshadow

Mijn moeder ruimt eens in de zoveel tijd haar make-up tas op en kwam een tijdje geleden met een ongebruikt oogschaduwpalet van Dior aan!


Ik weet dat mijn zusje razend enthousiast is over de kwaliteit van Dior maar vond het altijd iets te prijzig om zelf te kopen. 

Het palet wat ik van mijn moeder kreeg is  5-colour eyeshadow in tint 140 Twilight.
De 2 blauwtinten heb ik niet gebruikt maar van de andere 3 kleuren heb ik smokey eyes gemaakt.
Nou ben ik op het gebied van oogschaduw combineren echt een mega beginneling, maar 2 soorten grijs en daarbij zwart leek me een goede combinatie om mee te beginnen.
Wat is het?
Het is een oogschaduwpaletje met 5 bijpassende kleuren, alle kleuren hebben hun eigen textuur voor extra effect. Dior geeft aan dat het met deze palletten zeer makkelijk is een podiumlook te creëren!


Wat kost het?

Het palet kost €50,79. Voor een student als ik vrij prijzig dus.


Wat vind ik?

Ik had de oogschaduw rond 10:00 aangebracht voor ik naar mijn werk ging. Onderweg naar het werk sneeuwde het en op het werk ben ik altijd erg druk en is het warm. Toen ik om 17:00 thuis kwam zat de oogschaduw nog erg goed, hij was alleen iets vervaagd. Ik had de oogschaduw aangebracht zonder basis dus ik denk als ik een oogschaduwbasis gebruik dat het vrijwel een hele dag perfect blijft.
De kwaliteit is dus zeer goed  maar je betaald er natuurlijk ook wat voor. Zelf koop ik liever wat goedkopere oogschaduw en werk het een paar keer bij maar als je graag wat wilt investeren in een oogschaduw die echt goed blijft zitten raad ik je deze zeker aan!


Leave a comment